روز زن مــ ـ بارکــ ـــــ ــــ ـــــــــــــــــــ ــ ـــــ ــــــــــ

ღ♫آبنبات تلـــ×ــ×ـخ ♫ღ

تلــ ـــ ــ ـ ــــــخ تــ ـ×ـ ـر از زنـ ـدگیــــ ــ×ـ ــ چیزیــ ــ ـــ ×چشـ ــ ــیدیـــ ـــ ــ

روز زن مــ ـ بارکــ ـــــ ــــ ـــــــــــــــــــ ــ ـــــ ــــــــــ

نوشته شده در پنج شنبه 21 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 22:30 توسط من و اون

 

زن جنس عجیـــــبی ست


چشم هایش را که می بنـــــدی ؛


دید دلــــش


بیشتر میشود !
 

دلش را که میشــــکنی ؛


بـــــاران لطافت
 

از چشم هایش سرازیــــــر،
 

انگـــــار
 

درست شده تا روی عشــــق را
 

کــــــم کند !!!

روز زن به همه دخملا مامانا خانوما و عخشا مبارررررررررررررررک



نظرات شما عزیزان:

barbi
ساعت17:13---18 تير 1391
سلام عزيزم وب زيبايي داري به منم سربزن

ریحانه
ساعت15:35---18 تير 1391

سلام تو و اون


حالا تو کدومی منی یا اون؟

بیخیار

وبت خییییییییییییییییییییلی قشنگه حتماااااااااااااااا تو وبم بیا نظر بده

لینکت کردم لینکم کن

منتظر نظرتمااااااااااااااااااااااااا ">

 

 

پاسخ:کدو آدرس وبت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



maryam
ساعت10:21---26 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز
از حسن نظری که به وبلاگ داشتی واقعا ازتون ممنونم
من شما رو با افتخار لینک کردم
من دانشجوی روانشناسی هستم
موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]